Sık geçen başlıklar

kaspar hauser 2

ekşi profili
kongreden sonra verdiği hizmetler için şükür secdesi yapacakmış.

ben de lider olsam böyle alt kadrolar isterim.

götüne tekme vuruyorsun, yarabbi şükür diyor =)