“göstermiyorsun ki” lafından sıkılmıştır. zaten hayattan da sıkılmıştır
Sık geçen başlıklar
sedat sedat 5
ekşi profiliçok güzel bir kampanya . müslüman olmayı arap olmak zannedip çocuklarına garip garip isimler koyanlar çoğaldı . araplar bile bu isimleri koymuyordur
çok üzüldüm. kendime yapılmış gibi sinirlendim.. sen böyle devam et reis .. bu dünya sana da kalmaz
kaba hatlarıyla düşünürsek yılbaşı isanın doğuşunu kutlamak diyelim. bunu da hristiyanlar yapıyor diyelim. peki bir peygamberin doğumunu kutlamak yanlışsa siz niye mevlit kandili diye bir şey kutluyorsunuz? ve isayı da peygamber kabul eder islam inancı.
kuran okunurken bile ayağa kalkılmaz allahın kelamı karşısında bile yani. sonra atatürkü putlaştırıyorsunuz diye başkalarını eleştiriyorlar. siz yaşayan bir insanı putlaştırıyorsunuz , bu da ilk örneği değil. bir sürü örneği var