15 yılda memleketin zihnen geçirdiği dönüşümün özeti olan açıklama.
acayip bir kitle yaratılmış. gerçekten inanılmaz.
Sık geçen başlıklar
8x4 5
ekşi profili
cuma namazı çıkışı soruları konuşan reisimiz, erdoğan'ın halkımıza yönelik eleştirel teşekkürü.
döviz bozdurma kampanyası için şöyle diyor: halkıma teşekkür ediyorum ama yeterli değil.
daha ne yapalım reis; 'kendinizi bozdurun' de, kendimizi bozduralım!
döviz bozdurma kampanyası için şöyle diyor: halkıma teşekkür ediyorum ama yeterli değil.
daha ne yapalım reis; 'kendinizi bozdurun' de, kendimizi bozduralım!
başlığın verdiği mesajlara bak: yok yüzüne bakılmadığı için evlenememiş, evde duvarlara bakıp 31 çekiyor, abaza, biz sikişiyoz oh
evlendiğinde karşısındakine çemkirmek için bunları söyleyen size evlenmeden önceki rezil hayatını anlatıyordur. o günlere duyduğu öfkeyi kusuyordur.
vizyonsuz bir çomar olduğu için de evli olmayanların sevişemediğini sanıyor.
35 yaşında ite kaka evlenince yılların abazalığını attı üzerinden rahat bırakın döksün içini, yiten gençliğinin acısını bugünkü gençlerden çıkarsın.
evlendiğinde karşısındakine çemkirmek için bunları söyleyen size evlenmeden önceki rezil hayatını anlatıyordur. o günlere duyduğu öfkeyi kusuyordur.
vizyonsuz bir çomar olduğu için de evli olmayanların sevişemediğini sanıyor.
35 yaşında ite kaka evlenince yılların abazalığını attı üzerinden rahat bırakın döksün içini, yiten gençliğinin acısını bugünkü gençlerden çıkarsın.
bir adet "paraları yoksa kredi çekip versinler" diyen kan emici kezban içerir.
kendisini 7-8 sene önce bir maç öncesi kızıltoprak'ta gezerken görmüştüm.
manzara komikti. sefa önde tek başına yürüyor, 20 metre arkasından yaşları 12 ile 18 arasında değişen 50 kişilik bir grup bunu takip ediyor; sefa durunca bunlar da duruyor yürümeye başlayınca onlar da yürümeye başlıyordu ve kesinlikle 20 metreden fazla yaklaşmıyor takip mesafesini koruyorlardı.
bu 20 metre herhalde o 20 metre. arkasından yürüyen bebe belik de bugün büyümüş sözlüğe yazıyor olmalı.
manzara komikti. sefa önde tek başına yürüyor, 20 metre arkasından yaşları 12 ile 18 arasında değişen 50 kişilik bir grup bunu takip ediyor; sefa durunca bunlar da duruyor yürümeye başlayınca onlar da yürümeye başlıyordu ve kesinlikle 20 metreden fazla yaklaşmıyor takip mesafesini koruyorlardı.
bu 20 metre herhalde o 20 metre. arkasından yürüyen bebe belik de bugün büyümüş sözlüğe yazıyor olmalı.