Sık geçen başlıklar

herseyi birakip gitmek istiyorum 4

ekşi profili
öncelikle bu kadar kısa yazıyı bile okuyamayan aptallar şurdan biz zahmet defolup gitsinler.

konuya gelecek olursak sosyal medyada bu ülkeyle alakalı neredeyse her gün bu şekilde haberler görürken en önemli soru bizim yetkililerimiz büyükelçiler nerede?
bu kadar olmasa da dandik bi balkan ülkesinde koca otobüsü de ben ve kardeşim yüzünden bekletmişlerdi. madem vizesiz ülkeler bunlar bu tarz olaylara bizim ülkemizin yaptırımı olmayacak mı? pasaportlarımızın değersiz olduğunun farkındayız fakat insanca muamele görmek hakkımız.