Sık geçen başlıklar

hell spawn 3

ekşi profili
son 2 maçtan 2 galibiyet alarak sezonu tamalaması gereken takımımız.

bildiğiniz üzere federasyon her galibiyete 1.3 milyon, beraberliğe ise 600 bin tl ödül veriyor süper ligde. son haftalarda 2.6 milyon tl daha kasamıza koyabilmek varken niye 600 bin tl ile yetinelim?

uefa nın ffp kıskacı hala ensemizdeyken kasamıza girecek her kuruş değerli arkadaşlar. sırf şu iki haftada alınacak 6 puan, seneye bir yedek oyuncumuzun yıllık maaşını çıkarır neredeyse.