half life'dır.
counter strike oynayanları görüp enayila bunlar öldükten sonra bekliyolar paraları boşuna gidiyor diye düşünürdük.
hey gidi henüz siyasal islamın esiri olmamış türkiye.
Sık geçen başlıklar
dovletbizebokmir 8
ekşi profilibir devlet bahçeli vecizesi.
aynı zamanda iyi partinin t.c. geri getirilmesi önergesini de kabul etmemiş.
sanırım ben namerdim demek istiyor.
https://twitter.com/…tatus/1068534298318446600?s=21
aynı zamanda iyi partinin t.c. geri getirilmesi önergesini de kabul etmemiş.
sanırım ben namerdim demek istiyor.
https://twitter.com/…tatus/1068534298318446600?s=21
sauron'un yavas yavas gucunu topladigi yillara ait bir konusma ve odul toreni.
kim bilebilirdi 2002 yilinda sauron yuzuge kavusacak ve turkiye'nin yuzde ellisi dark side'a hizmet edecek.
yil oldu 2017 frodo, gandalf, aragorn hepsi coktan balyoz ve ergenekondan hapse girdi. yuzugun gucu karsisinda insanlik daha fazla direnemedi.
daha sonra sauron aragorn'u gandalf'i hapse attiranlar haindir dedi ama gucu daha da artti.
son umut shire'da (gezi parki)baslayan ayaklanma da zirhlari kalin biber gazlari ciger soken urukhailer tarafindan bastirildi.
tek beklentimiz sauron'un yok olmasi.
sonrasinda bu kadar cok urukhai ve goblinle ne yapacagiz?
bilemiyorum altan, bilemiyorum.
kim bilebilirdi 2002 yilinda sauron yuzuge kavusacak ve turkiye'nin yuzde ellisi dark side'a hizmet edecek.
yil oldu 2017 frodo, gandalf, aragorn hepsi coktan balyoz ve ergenekondan hapse girdi. yuzugun gucu karsisinda insanlik daha fazla direnemedi.
daha sonra sauron aragorn'u gandalf'i hapse attiranlar haindir dedi ama gucu daha da artti.
son umut shire'da (gezi parki)baslayan ayaklanma da zirhlari kalin biber gazlari ciger soken urukhailer tarafindan bastirildi.
tek beklentimiz sauron'un yok olmasi.
sonrasinda bu kadar cok urukhai ve goblinle ne yapacagiz?
bilemiyorum altan, bilemiyorum.
mısırlı esma için gözyaşı döken şahıs bu gariban vatandaşımız için kılını kıpırtdatmamıştır.
her yılbaşında aldığım çeyrek bileti bu sene almayarak başlattığım kampanya.
bildiğiniz gibi çekilişler artık canlı yayında yapılmıyor ve bir güvensizlik söz konusu ama milli piyango tekel olduğu için müşterilerinin isteklerini pek takmıyor.
boykotun asıl sebenine gelirsek krizde olduğumuz bu zor günlerde bir farkındalık oluşturarak akpden kurtulmak.
sen vatan haini misin diyenlere de cevabım şudur: bazen bütünü kurtarmak için parçayı kopartıp atmak gerekir. akp meselesi vatan meselesidir, bu çete gitmezse malesef türkiye parçalanacaktır.
bir çivi bir nalı, bir nal bir atı, bir at bir yiğidi, o yiğit de vatanı kurtarır.
bir bilet almayarak belki de vatanı kurtarırsınız.
edit: arkadaslar uyardi artik canli yayinlanacakmis ama yine de svihs diyorum.
bildiğiniz gibi çekilişler artık canlı yayında yapılmıyor ve bir güvensizlik söz konusu ama milli piyango tekel olduğu için müşterilerinin isteklerini pek takmıyor.
boykotun asıl sebenine gelirsek krizde olduğumuz bu zor günlerde bir farkındalık oluşturarak akpden kurtulmak.
sen vatan haini misin diyenlere de cevabım şudur: bazen bütünü kurtarmak için parçayı kopartıp atmak gerekir. akp meselesi vatan meselesidir, bu çete gitmezse malesef türkiye parçalanacaktır.
bir çivi bir nalı, bir nal bir atı, bir at bir yiğidi, o yiğit de vatanı kurtarır.
bir bilet almayarak belki de vatanı kurtarırsınız.
edit: arkadaslar uyardi artik canli yayinlanacakmis ama yine de svihs diyorum.
hatır için namaz kılanları ortaya çıkarmış cesur spiker.
(bkz: hatır için namaz kılmak)
namazı kimseyi ilgilendirmez, her akşam sorduğu sorulara cevap verebiliyor musun ordan haber ver.
(bkz: hatır için namaz kılmak)
namazı kimseyi ilgilendirmez, her akşam sorduğu sorulara cevap verebiliyor musun ordan haber ver.
tamamen katıldığım önerme.
hatta herkes tuttuğunu sikebilme özgürlüğüne sahip olsun, tecavüzle de olsa sonuçta nüfus artar.
hem piç kurularının malum partiye oy verme oranı da gördüğümüz gibi daha yüksek.
edit: jon snow hariç.
hatta herkes tuttuğunu sikebilme özgürlüğüne sahip olsun, tecavüzle de olsa sonuçta nüfus artar.
hem piç kurularının malum partiye oy verme oranı da gördüğümüz gibi daha yüksek.
edit: jon snow hariç.
müslümanları derin düşüncelere sevk eden bir gerçek.
hepimizin bildiği gibi bursa şehrimizi canlı bombaya karşı evliyalar korumuştur. nedense bu evliyalar kilisi korumakla pek ilgilenmiyorlar.
bu noktada suçu biraz kilislilerde aramak gerekli diye düşünüyorum.
hepimizin bildiği gibi bursa şehrimizi canlı bombaya karşı evliyalar korumuştur. nedense bu evliyalar kilisi korumakla pek ilgilenmiyorlar.
bu noktada suçu biraz kilislilerde aramak gerekli diye düşünüyorum.