ofsayt değildir. arda aktif alanda evet ama topa müdahalesi ya da topu kapacam koşusu yok.
not: fb
Sık geçen başlıklar
istemeyi bileceksin 9
ekşi profiliyeni anayasanın nesi “müjde” oluyor dediğim deli safsatası. bu bir facia!
fransa hükümeti bu tür eylemlerde gözdağı verme amaçlı 100 kişinin oturumunu ve vatandaşlığı iptal edip ülkesine siktir etse, anında alayı koyu katolik olur. bundan adım gibi eminim.
zaten alamıyoruz dediğim fakir protestosu.
eğitimsiz kişiler tarafından yönetilmeyle alakalı bir durum. akıllı tahtaya bile bir kaç türkçe cümle yazamayan kişilerin başbakan olduğu bir ülkede, en son sorgulanacak şey internet hızı olmalı.
gelişim falan yok önce bunu bir unutalım. ne ile gelişiyoruz mesela? kullanılmayacağını bildiğimiz halde, milyonlarca dolara s-400 roket alarak mı geliştik?
hiç uzağa gitmeyelim. türkiyenin dört bir yanı tarla arazilerle doluyken, saman ithal ederek mi geliştik? evet saman ithal etmek gelişmişliğe girmiyor ama geliştik diyenlere “saman bile çıkaramıyorsunuz ne gelişmesinden bahsediyorsunuz?” denilebilir mesela.
gelişim falan yok önce bunu bir unutalım. ne ile gelişiyoruz mesela? kullanılmayacağını bildiğimiz halde, milyonlarca dolara s-400 roket alarak mı geliştik?
hiç uzağa gitmeyelim. türkiyenin dört bir yanı tarla arazilerle doluyken, saman ithal ederek mi geliştik? evet saman ithal etmek gelişmişliğe girmiyor ama geliştik diyenlere “saman bile çıkaramıyorsunuz ne gelişmesinden bahsediyorsunuz?” denilebilir mesela.
iri kıyım ve depresif gibi kelimeleri hakaret olarak algılayıp, mahkemenin yolunu tutacak avukat zaten avukat değildir. başlıktaki cümleleri cımbızla çekip kendince twitter’da gündem yaratmak isteyen iri kıyım bir kadının olayı.
format için verdiğim bilgisayar kasamdan ne var ne yok sökmüş ve yerine daha eskilerini takmış orospu çocuğu bilgisayar tamircisi. seni asla unutmayacağım.
ceza olarak ‘neden almanca konuşmalıyız’ ödevini veren öğretmeni can-ı gönülden tebrik ederim. buna duyar kasıp üstüne öğretmeni mahkemeye veren aileyede teessüf ederim. yahu! bu konuyu eğip bükmenin bir alemi yok! almanyada alman devletine ait bir alman okulunda öğrenim görüyorsun. üçüncü sınıfa geldiğine göre gayette iyi almanca konuşuyorsun. konuşsana almancanı bre yobaz bebesi. eminim ki alman bebeler bunları normal bir dille uyarmıştır. bunlarda ana babalarından almış olduğu bu yönde tembihle onlara çemkirmiştir. alman bebelerde dolayısıyla şikayet etmiştir. bunlar normal şeyler. ama ayar gibi ödev cezası veren öğretmeni gerçekten ama gerçekten kutluyorum.
bakın! almanyada yaşayan bir türk olarak söylüyorum. biz burada ki türklerin, almanlara karşı yaptığımız ırkçılığın onda birini almanlar bize yapmıyor. burada olmadan buradaymış gibi konuşmayı bir kesin artık.
türk arkadaşımız, türk marketine giderek alman marketinde ki etin aynısına iki katı fiyat öder. neymiş? türk bakkalından et aldığı için çok eminmiş dana veya koyun eti olduğuna. peki anladık abi peki ya bu patlıcan? ya ben alman marketinden sebzede almıyorum. domuz etiyle istiflenen yerde sebzelerde istif oluyormuş. ölün siktirin gidin amınakoyim. bu ırkçılık değilde nedir? o zaman almanın elinden maaşta alma. siktir git geri dön ülkene. yok ya ama o emeğimin hakkı! nedenmiş? iki yüzlü olmayın amına koyim. sana domuz ye diyen yok. ırkçılık yapıyorsun işte bariz ortada.
edit: güne beni 35 yeni mesajla başlatmıştır. halada mesajlar devam etmektedir. mesajları okurken ağlamamak için kendimi zor tutuyorum şerefsizim.
bakın! almanyada yaşayan bir türk olarak söylüyorum. biz burada ki türklerin, almanlara karşı yaptığımız ırkçılığın onda birini almanlar bize yapmıyor. burada olmadan buradaymış gibi konuşmayı bir kesin artık.
türk arkadaşımız, türk marketine giderek alman marketinde ki etin aynısına iki katı fiyat öder. neymiş? türk bakkalından et aldığı için çok eminmiş dana veya koyun eti olduğuna. peki anladık abi peki ya bu patlıcan? ya ben alman marketinden sebzede almıyorum. domuz etiyle istiflenen yerde sebzelerde istif oluyormuş. ölün siktirin gidin amınakoyim. bu ırkçılık değilde nedir? o zaman almanın elinden maaşta alma. siktir git geri dön ülkene. yok ya ama o emeğimin hakkı! nedenmiş? iki yüzlü olmayın amına koyim. sana domuz ye diyen yok. ırkçılık yapıyorsun işte bariz ortada.
edit: güne beni 35 yeni mesajla başlatmıştır. halada mesajlar devam etmektedir. mesajları okurken ağlamamak için kendimi zor tutuyorum şerefsizim.
(bkz: 2018 yılında fizy kullanmak)