Sık geçen başlıklar

türkiye'de internet neden berbat 1

ekşi'de gör
eğitimsiz kişiler tarafından yönetilmeyle alakalı bir durum. akıllı tahtaya bile bir kaç türkçe cümle yazamayan kişilerin başbakan olduğu bir ülkede, en son sorgulanacak şey internet hızı olmalı.
gelişim falan yok önce bunu bir unutalım. ne ile gelişiyoruz mesela? kullanılmayacağını bildiğimiz halde, milyonlarca dolara s-400 roket alarak mı geliştik?
hiç uzağa gitmeyelim. türkiyenin dört bir yanı tarla arazilerle doluyken, saman ithal ederek mi geliştik? evet saman ithal etmek gelişmişliğe girmiyor ama geliştik diyenlere “saman bile çıkaramıyorsunuz ne gelişmesinden bahsediyorsunuz?” denilebilir mesela.