Sık geçen başlıklar

live by the creed 4

ekşi profili
bence bu yenilmezlik serisi bizim takımın konsantrasyonunu bozuyor artık. kötü gidilen bir senede, kadıköy rekoru korunursa her şey hasır altı ediliyor gibi gelmeye başladı. eğer fenerbahçe'nin elinden bu kadıköy rekoru da giderse, köklü değişiklikler yapmak için hiçbir bahane kalmayacak sanki. önemli olan derbi kazanmak değil, senenin sonunda kupayı almak, bakın bizim 2004-2005 sezonuna, kadıköy'deki 3-4'lük beşiktaş maçı, 5-1'lik galatasaray kupa finali rezaleti gibi derbiler yaşadık, ama sonunda şampiyon olduk ve şampiyonlar ligi parasıyla appiah'ı aldık. derbiden derbiye yaşanmayacağını, biri bizim kulübe anlatsın artık.
bu adam futbolu çok iyi biliyor. adam milli takımı üçüncü yaptı, güney kore'de teknik direktör oldu, omuzlara çıkarıldı, efsane oldu ve hala seviliyor. trabzonspor'a geldi, 2010 - 2011 sezonunda şampiyonluğu kaçırdı ya da hakkı yendi. bursaspor'u ertuğrul sağlam döneminden bile iyi bir futbol ile potaya soktu, türkiye kupası finaline taşıdı. şimdi de beşiktaş'ı şampiyon yapmak üzere.

adam santrafor üzerine sistem kurmayı iyi biliyor, neredeyse tüm takımlarında gol kralı çıkarttı:

(bkz: fatih tekke)
(bkz: burak yılmaz)
(bkz: fernandao)
(bkz: mario gomez)

ayrıca adam bireysel olarak parlattığı pek çok futbolcunun büyük takımlara transfer olmasını sağladı:

(bkz: umut bulut)
(bkz: volkan şen)
(bkz: şener özbayraklı)

ben fenerbahçe'liyim, ama kendisini saygıyla selamlıyorum. çok da efendi bir adam, yeri geldi mi de taşı gediğine oturtuyor.