bence bu yenilmezlik serisi bizim takımın konsantrasyonunu bozuyor artık. kötü gidilen bir senede, kadıköy rekoru korunursa her şey hasır altı ediliyor gibi gelmeye başladı. eğer fenerbahçe'nin elinden bu kadıköy rekoru da giderse, köklü değişiklikler yapmak için hiçbir bahane kalmayacak sanki. önemli olan derbi kazanmak değil, senenin sonunda kupayı almak, bakın bizim 2004-2005 sezonuna, kadıköy'deki 3-4'lük beşiktaş maçı, 5-1'lik galatasaray kupa finali rezaleti gibi derbiler yaşadık, ama sonunda şampiyon olduk ve şampiyonlar ligi parasıyla appiah'ı aldık. derbiden derbiye yaşanmayacağını, biri bizim kulübe anlatsın artık.