Sık geçen başlıklar

sexisaboutpower 3

ekşi profili
renkdaşlarım adamı övmüş de övmüş, sanırım dün ben farklı bir maç izledim. bu adamın ismi wilfried değil de mehmet olsaydı şu anda herkes sövüyordu, adam resmen önündeki topa bile koşamayacak kadar fiziken bitik durumda.

evet çok akıllı paslar attı ama o kadar da olsun artık, biz bu adamı çok akıllı ara pas atsın diye değil topu ayağına aldı mı yardırsın, tehlike yaratsın, rakip takımın defansını dağıtsın diye aldık. sadece ara pas atacaksa neden yıllık 10 milyon euro veriyoruz aq