belediyeler kendi kaynaklarıyla akp mitinglerine yolcu taşırken kamu kaynakları siyasi propoganda için harcanmış sayılmıyor galiba.
(burada amaç siyasi bile değil)
güzel kafaymış.
Sık geçen başlıklar
doctor doctor kids alone 9
ekşi profili4299 din yanlış diyenin dindar,
4300 din yanlış diyenin ateist olduğu dünya
4300 din yanlış diyenin ateist olduğu dünya
periyodik çalışma, yazlık bulutları taktırıyor mikail.
not : şaka maka 1 saattir gök gürlüyor.
not : şaka maka 1 saattir gök gürlüyor.
rus mültecilere deniz yolu derhal açılmalıdır.
havaleni aldım rockefeller kardeşim, küçük ve zayıf bir türkiye için bende hayır diyorum. peki ya sen rothschild kardeşim ? sende hayır diyor musun ?
edit : bu mesajı ciddiye alan arkadaşlar varsa uzman kontrolünde bakım görmelerini öneriyorum, bu kafayla çok yaşamazsınız.
edit : bu mesajı ciddiye alan arkadaşlar varsa uzman kontrolünde bakım görmelerini öneriyorum, bu kafayla çok yaşamazsınız.
ceza sahası dışında topu elle tutmuş olan kaleci, kalede de aynı başarıyı bekliyoruz.
bu kadar çok orospuçocuğunun bir araya gelmesi tesadüf olamaz.
nasıl bir personel seçim mekanizması varsa çözemedim.
-askerliğini yapmış
-şehirler arası çalışabilecek
-cinsel arzularını kontrol edemeyen
-tercihen 3 senelik taciz deneyimi
-tecavüze yatkın
-tercihen orospuçocuğu
-utanmaz
iş arkadaşları aramaktayız
nasıl bir personel seçim mekanizması varsa çözemedim.
-askerliğini yapmış
-şehirler arası çalışabilecek
-cinsel arzularını kontrol edemeyen
-tercihen 3 senelik taciz deneyimi
-tecavüze yatkın
-tercihen orospuçocuğu
-utanmaz
iş arkadaşları aramaktayız
(bkz: bülent ecevit)
bu kuantum bit dedikleri birşey var şimdi, son zamanlarda herkes oraya birşey atıyor, gelen oradan işine yarayanı alıyor, kullanıyor. ben böyle anlıyorum, belki farklı birşeydir. şey yok artık, böyle sistematik birşey yok, abur cubur dolduruyorsun, herkes ihtiyacını oradan alıyor ama hiç karışmıyor, istediğini buluyorsun. bu kuantuma kafayı fazla yorarsan sıyırırsın. kullanacaksın, nimetlerini kullanıp, yararlanıp, işini göreceksin, kafayı taktın mı, o zaman işin kötü, çok fazla hikmetine, fazla şey yapmamak lazım.