fenerbahçe'nin son 10 yılda şubat ayları 2011 yılını saymazsak genelde kabus gibi geçmiştir. bir fenerbahçeli olarak fenerbahçe bu maçlardan 15 puandan fazla alırsa sözlükte bu entryi favlayan bir yazara 500 tl verme sözü veriyorum. bu futbolla ve üzerimizdeki bu loserlıkla fenerbahçe'nin 15 puandan fazla almayacağına adım gibi eminim. alırsa fenerbahçe şampiyon olur zaten.
Sık geçen başlıklar
aldo baggins 5
ekşi profili(bkz: ananın amı)
kendisinin linç edilmesi şu an tam bir black mirror parodisidir.
erkekle şaka dövüşe, kadınla şaka sikişe götürür.
"bir kulüp iyi yönetildiğinde nerelere gelebilir?" sorusunun uygulamalı cevabıymış.
sahibinin 3 milyar doları varmış.
ulan ne saçmalıyorsunuz siz sahiden ya.
lan bu takım premier lig'e geçen sene yükseldi.
geçen sene son 5 haftaya kadar düşme potasındaydı ve son 5 maçta efsanevi bir performansla ligde kaldılar.
bu takımın kadrosunda doğru düzgün tanınmış oyuncu yoktu.
50 milyon euro harcamışlar.
premier lig'de o parayı harcamayanı dövüyorlar lan.
adamlar futbol tarihinin en efsanevi başarılarından birini kazanmak üzereler illa kulp bulacaksınız amk ekşicileri.
sahibinin 3 milyar doları varmış.
ulan ne saçmalıyorsunuz siz sahiden ya.
lan bu takım premier lig'e geçen sene yükseldi.
geçen sene son 5 haftaya kadar düşme potasındaydı ve son 5 maçta efsanevi bir performansla ligde kaldılar.
bu takımın kadrosunda doğru düzgün tanınmış oyuncu yoktu.
50 milyon euro harcamışlar.
premier lig'de o parayı harcamayanı dövüyorlar lan.
adamlar futbol tarihinin en efsanevi başarılarından birini kazanmak üzereler illa kulp bulacaksınız amk ekşicileri.