Sık geçen başlıklar

aldo baggins 5

ekşi profili
fenerbahçe'nin son 10 yılda şubat ayları 2011 yılını saymazsak genelde kabus gibi geçmiştir. bir fenerbahçeli olarak fenerbahçe bu maçlardan 15 puandan fazla alırsa sözlükte bu entryi favlayan bir yazara 500 tl verme sözü veriyorum. bu futbolla ve üzerimizdeki bu loserlıkla fenerbahçe'nin 15 puandan fazla almayacağına adım gibi eminim. alırsa fenerbahçe şampiyon olur zaten.
"bir kulüp iyi yönetildiğinde nerelere gelebilir?" sorusunun uygulamalı cevabıymış.

sahibinin 3 milyar doları varmış.

ulan ne saçmalıyorsunuz siz sahiden ya.

lan bu takım premier lig'e geçen sene yükseldi.
geçen sene son 5 haftaya kadar düşme potasındaydı ve son 5 maçta efsanevi bir performansla ligde kaldılar.
bu takımın kadrosunda doğru düzgün tanınmış oyuncu yoktu.
50 milyon euro harcamışlar.
premier lig'de o parayı harcamayanı dövüyorlar lan.

adamlar futbol tarihinin en efsanevi başarılarından birini kazanmak üzereler illa kulp bulacaksınız amk ekşicileri.