Sık geçen başlıklar

mantiksuzgeci 8

ekşi profili
faili meçhul şekilde öldürülen polisler için kullanılmış ifadedir.

ayrica özellikle ve bilinçli olarak infaz ifadesini kullanıyor ki dosyalar kapanmasın .şehit kelimesini kullanınca toplum ferahlıyor. üstüne düşmüyor. hanginiz hatırlıyor 22 temmuz 2015 de gerçekleşen ceylanpınar olayını. bu olayla ilgili davalar ne durumda , yargılamalar nasıl sonuçlandı? araştırma önergelerine ne cevap verildi?

barış atay böyle ifade etmekle iyi de yapıyor, çünkü gündemde olan sinan ateş'in "infaz edilmesi"nde de tetiği belki aynı parmaklar çekmiştir.