Sık geçen başlıklar
en son yunanistan'dan 2 yıllık alıp 3 4 defa girip çıkmıştım. pazartesi yine yunanistan başvurum sonuçlandı. 1 yıllık vermişler. hayır son gittiğimde arabaya hırsız girdiydi, ortada bir memnuniyetsizlik varsa benim tarafta var, tribi adamlar atıyor.
tabi canım o arkasından sövdüğümüz taksiciler, ticari araç sürücüleri, makas atan apaçiler hep kadın. haftada bir panik olup eli ayağına dolaşan kadın görüp de şikayet eden sizin algıda seçiciliğinize sıçayım. öbür ibneleri hergün görüyoruz yolda onları napacaz.

not: erkeğim