Sık geçen başlıklar

kanamayan yara 6

ekşi profili
fenerbahçe'nin eksik kadrosuyla bu maçı almasını zaten beklemiyorduk. avrupa'nın en büyük basket markası olarak sınırlı kadrosuyla gs'ı paspas edip finale çıkan fenerbahçe elbette tebriği hakediyor. tam kadro bu kupayı alırdı ama sağlık olsun. sırada f4 yolculuğu var. helal olsun...
ankara'da yaptığım askerlikte, bizim bölükte bir er, tümgeneral'e şapkasız selam verince bölük komutanı fırçayı yemişti. şapkasız selam veren er de iki gün disko'ya ( hapse) gönderilmişti.

düşünün ülkenin halini. bunu yapan genelkurmay başkanı amk.. üçüncü dünya ülkesi işte. ne desek elimizde kalıyor. her yeri çamur ve bataklık.
hidayet ile eleştrilerinde son derece haklı basketbolcu..

nba tarihinin en büyük doping cezalarından birini alan bir basketbolcu, sırf yandaş diye cb danışmanı oluyor. ve bu ülkenin basketbol takımına, sırf muhalif diye ülkenin en yetenekli basketbolcusu alınmıyorsa.. adama izin verelim de bu sistemi, yalakalarını ve parçalarını eleştirsin...