ankara'da yaptığım askerlikte, bizim bölükte bir er, tümgeneral'e şapkasız selam verince bölük komutanı fırçayı yemişti. şapkasız selam veren er de iki gün disko'ya ( hapse) gönderilmişti.
düşünün ülkenin halini. bunu yapan genelkurmay başkanı amk.. üçüncü dünya ülkesi işte. ne desek elimizde kalıyor. her yeri çamur ve bataklık.
16.03.2018 · 21. sıra
kanamayan yara
15.03.2018 13:49 ~ 13:55