Sık geçen başlıklar

hocam fazla egon var mi 4

ekşi profili
"ben gıyemıyorum abi yaa" dedikten sonra uzerinde dusunelecek bisey yoktur, utanilacak bisey de yoktur sevmiyor olabilir, aliskin olmayabilir...sana ne amk

giyenlere laf ediyorsa bir nebze kulağından cekilebilir.