"ben gıyemıyorum abi yaa" dedikten sonra uzerinde dusunelecek bisey yoktur, utanilacak bisey de yoktur sevmiyor olabilir, aliskin olmayabilir...sana ne amk
giyenlere laf ediyorsa bir nebze kulağından cekilebilir.
12.08.2016 · 32. sıra
hocam fazla egon var mi
13:06