Sık geçen başlıklar

deneme 1 2 3 2

ekşi profili
istanbul yazmadım bilerek goy goy muhabbetine dönmesin. pencere açamıyoruz inanılmaz derecede gaz kokusu var. baya tüp sızıntısı gibi. bilen duyan yardım etsin bu nedir?

edit: igdaşın açıklamasına göre gaz kaçağı varmış ama neresi olduğu bilinmiyor.

edit2: tuzla belediyesi twitter hesabından yapılan açıklamaya göre halen araştırılan kokudur.

edit3: duramadık evde pendik sahile geldik. en azından karbonmonoksit bildiğimiz zehir. burada bahsedilen koku yok.