o bölgede oturan tanıdıklarım var ama espri kasanlara kızamıyorum. bize ne kadar gülünç bir durumda olduğumuzu hatırlatıyorlar çünkü.
2018'e 1 hafta kala, 20 milyon nüfusa sahip bir şehirde kimyasal bir sızıntıdan ötürü sağlığınızdan olabilir, hatta ölebilirsiniz.
üstelik hiç kimsenin hesap vermeyeceğini, tek bir yetkilinin bile suçlanmayacağını bilmenin verdiği çaresizlikle.
medyanın olayı asla tüm boyutlarıyla duyurmayacağını bilmenin verdiği kabullenmişlikle.
sesinizi çıkarmaya çalıştığınızda bozgunculukla, fetö'nün yeni bir oyununa alet olmakla suçlanacak olmanın verdiği kayıtsızlıkla.
sikkoin'in referanslı linkinden daha fazla ilgi görmeyeceğinizi bilmenin verdiği hayalkırıklığıyla.
yalnız olmanın verdiği teessürle.
27.12.2017 · 2. sıra
giventofly
26.12.2017 00:00