Sık geçen başlıklar
erho 7
ekşi profili
parçalının enine çizgilerinden dolayı, o muhteşem göz alıcılıkta olması gereken kırmızımız soluk, cansız bir renge bürünmüş. sanki 5 gün güneşin altında kalmış da öyle satışa çıkarılmış gibi.
aferin!
aferin!
neden ısrarla sorduğunu anlayamadığım kızdır.
ilk sorduğunda cevap vermiyor musunuz? neden?
ilk sorduğunda cevap vermiyor musunuz? neden?
allah belanızı versin lan artık. daha neler!
iş yerinde 4 yıldır bu mendili kullanıyorum ıvır zıvır için, daha bir kere bile gözüme çarpmadı bu fotoğraf. garip resim deyince, çıkarıp çekmeceden baktım pakete, "ulan noluyor acaba" diye.
olm sizin nasıl bir bilinçaltınız var? nasıl sapkın şerefsizlersiniz lan? midemi bulandırıyorsunuz, allah eşimizi dostumuzu, kızımızı kardeşimizi, yeğenimizi çocuğumuzu uzak tutsun sizden.
yaşamanız hata, aldığınız nefes ziyan.
iş yerinde 4 yıldır bu mendili kullanıyorum ıvır zıvır için, daha bir kere bile gözüme çarpmadı bu fotoğraf. garip resim deyince, çıkarıp çekmeceden baktım pakete, "ulan noluyor acaba" diye.
olm sizin nasıl bir bilinçaltınız var? nasıl sapkın şerefsizlersiniz lan? midemi bulandırıyorsunuz, allah eşimizi dostumuzu, kızımızı kardeşimizi, yeğenimizi çocuğumuzu uzak tutsun sizden.
yaşamanız hata, aldığınız nefes ziyan.
(bkz: it is no)
anlamadım şimdi, erkek başka ne yapıyor ki yakışıklı olmak için? makyaj mı? dekolte mi? etek mi? topuklu ayakkabı mı? fön mü? perma mı? röfle mi?
ne giyecek aq başka zaten?
ne giyecek aq başka zaten?
boş muhabbet, boş açıklamalar.
okumanıza lüzum yok gençler.
adam akp'li zaten. ne bekliyoruz ki?
okumanıza lüzum yok gençler.
adam akp'li zaten. ne bekliyoruz ki?