bütün şehirlerimizde hemen hemen aynı olan durum. istanbul denilen devasa köyde de şehirleşmeyi apartman dikmek sanan yurdum insanının izleri görülüyor.
hadi diyelim zamanında bir bok yendi ve bu saçma sapan şehirleşmeye izin verildi. bunu geri alamayız.
e peki kentsel dönüşüm olduğu iddia edilen yerlere ne demeli? adam getirmiş 25-30 katlı binayı dikmiş. etrafında ne bir tane nefes alacak yeşil alan, ne o sitede oturacak insanların arabalarının yaratacağı trafik için bir önlem ne bir önlem ne de bir otopark alanı var. adam 2 şeritli yolun olduğu yere sıra sıra dizmiş 500 er dairelik siteleri. kimse de demiyor ki sen ne bok yiyorsun hacı? herkes arpasını önüne almış tabii.
müteahhit efendi 1 koyup 10 almazsa olmaz tabii.
23.02.2024 · 12. sıra
giovanni troia
21.02.2024 23:22