Sık geçen başlıklar

care fernandes 7

ekşi profili
beşiktaş şampiyon olunca galatasaray krizde, fenerbahçe de 34 haftada formunu yakalayamamış bir takım oluyor. ama sorsan 3 sene şampiyon olduk biz yeaaa kafasında dolaşan adamlar gelmiş burada konuşuyor. tabi beşiktaş o 3 sene şampiyon olduğunuz dönemde tarihinin ekonomik anlamda en rahat yıllarını geçiriyordu. kendi sahasında her maç 40 bin kişiye oynuyordu. fenerbahçe de 3 temmuz sürecine maruz kalmamıştı. ulan rakibin mi vardı ? şike süreci çıkmasa belki bu kadar sürede bir tane şampiyonluk görebilecektin gelmişsin beşiktaş'ın şampiyonluğunu değersizleştirmeye çalışıyorsun.

tolgay'ın ancak kramponunu alırsınız, siktirin gidin. 10 yıl şampiyon olmasak da tolgay beşiktaş'tan gittiğinde yurtdışına gidecek zira kendisi hala arsenal'in radarında bir adam.