Sık geçen başlıklar

templarist 6

ekşi profili
mantığına oturduğum bir meczubun açıklaması.

demek lige alınmamak için sebeplerden biri de fark yemek..

o zaman adama spor toto süper ligi terket derler (bkz: 6-0)

not:bjk

edit: bjk de gs'den 6 yedi diyen mallar var. lan ben de onu diyom işte, fark atarsın da yersin de. lige alınma kriteri fark yememek olabilir mi diyorum.

biri de el sikiyle gerdeğe giriyon demiş. 8 atan kendi takımı ya, onların ki el sikiyle gerdeğe girmek olmuyo.

kafatasının içinde beyin yok ki aq direk dökme beton.