Sık geçen başlıklar
- ekranda kullanım kolaylığı sağlayabilecek bir şey yok. dokunmatik sadece makbuz istemiyorum demeye yarıyor.

- sadece kağıt para giriniz diye son ses bağırıyor. sen söylemesen biz de buğday girişi yapacak değiliz.
ayrıca zaten metal para girilebilecek bir yer yok. insanlar aptal değil.

- para tanıma konusunda berbat. 10 kere reddettiği parayı tekrar girince kabul ediyor.

- dolum sırasında kartın durabileceği alan şaka gibi. kart düşüyor illa elle tutmak gerekiyor.

bunu tasarlayan, üreten adamlara dünya kadar para verildiği açık. belbim melbim sikindirik şirketlerde geri zekalı yandaş çocukları istihdam edildiği için ortaya çıkan ürün bu.
akbil olayına hiç girmeyelim zaten. rfid kartlar varken buna para akıtıldı sonra rfid kartlara dönüldü.
o akbil paraları nerelere gitti acaba.
tombul cins kedi yavrusu görünce ayy diye bayılır. gelir ekşi de skotiş fold başlığına "yavrusu varsa sahiplenmek istiyorum" diye entry girer, sahiplense bile büyüdükten sonra onu da sallamaz, hayvan evde kenarda köşede uyuyarak ömrünü geçirir. sahiplenilen yavru bir sokak kedisinin çoğu cins kedilere göre karakter olarak ömrünün sonuna kadar çok daha oyuncu, akıllı ve sevgi dolu olduğundan haberi yoktur. hayvanseverlikten çok stilsever olan uzak durulası insanlardır.