Sık geçen başlıklar

istanbulkart dolum makinesi 1

ekşi'de gör
- ekranda kullanım kolaylığı sağlayabilecek bir şey yok. dokunmatik sadece makbuz istemiyorum demeye yarıyor.

- sadece kağıt para giriniz diye son ses bağırıyor. sen söylemesen biz de buğday girişi yapacak değiliz.
ayrıca zaten metal para girilebilecek bir yer yok. insanlar aptal değil.

- para tanıma konusunda berbat. 10 kere reddettiği parayı tekrar girince kabul ediyor.

- dolum sırasında kartın durabileceği alan şaka gibi. kart düşüyor illa elle tutmak gerekiyor.

bunu tasarlayan, üreten adamlara dünya kadar para verildiği açık. belbim melbim sikindirik şirketlerde geri zekalı yandaş çocukları istihdam edildiği için ortaya çıkan ürün bu.
akbil olayına hiç girmeyelim zaten. rfid kartlar varken buna para akıtıldı sonra rfid kartlara dönüldü.
o akbil paraları nerelere gitti acaba.