Sık geçen başlıklar

ahulansabriabi 2

ekşi profili
bazı eziklere kapak olmuş takımdır.

olum bu ne kibarlık, bu ne naiflik? neredeyse hiç bir entryde orospu çocuğu lafı bile geçmiyor. bu muyuz la biz? böyle dostça kardeşçe futbol mu yorumlanır? nerede şikeci kuşlar? nerede leicester yosmaları? nerede bu hakaretler ulan?

arkadaşımın lençıstır diye telaffuz ettiği takımdır.