Sık geçen başlıklar

horoz tavuk 200luk 9

ekşi profili
"insanlık nereye gidiyor, dünya iyice boktan bir yer oldu, vahşet" falan yazan tipler bi gidin ya. az biraz açıp tarih okuyun. insanlık hep böyleydi hatta eskiden daha da vahşiydi. şimdi demokrasi, insan hakları, hümanizm ayaklarına yumuşamış halde. bunca fetihler yapılırken çiçekle mi yapılıyordu? açın okuyun bir ülke fethedilirken ya da fethedildikten sonra sivillere neler yapılmış. bu görüntüler light kalır. bıçakla, baltayla, kılıçla insanların kafatası kırıla kırıla, boğazları kesilerek, gözleri oyularak, ortadan ikiye bölünerek köyler, şehirler ele geçiriliyordu. bizim osmanlı yine en vicdanlı devletlerden birisi sayılır. ne hikayeler var tarihte. bırak yabancı ülkeyi ele geçirmeyi kendi tebaasına bile ne zulumler yapmış hükümdarlıklar. o zaman bir kamera olsaydı izlerken kusardınız. çünkü bunlar tarihi yazıtlarda, belgelerde ayrıntılı şekilde tasvir edilmiş. sadece kamera görüntüleri yok diye eskiler size daha insancıl gelmesin.
bir insanın sakatlanıp acı çekmesinden zevk alan kötü insanları göstermiş yarışma. işte bu insanlar içimizde. orada, burada, sözlükte. ama sorsan kendisine, sevenlerine çok iyi bir insandır.
edit: bazıları yazılarını silmiş. aferim hala daha bir umut var.