Sık geçen başlıklar

moğolistan'ın sinsi gibi hiçbir olaya karışmaması 2

ekşi'de gör
sessiz atın tekmesi pek olur hesabı 2-3 yüzyılda bir cengiz han çıkarmaktadırlar yanlız. moğolistan "eyyyt be yetti artık" dediği zaman boku yeriz. böyle iyi karışmayın. kızdıktan sonra dünyanın yarısını ele geçiriyor manyaklar.
arkadaş, asya kıtasındasın, sağında solunda savaş oluyor, milletin götünde adeta ayı böğürüyor; sen moğolistan olarak neden çıkıp -ufak da olsa- bir açıklama yapma zahmeti göstermiyorsun?

de ki; "biz olanları kınıyoruz" ve yahut "biz rusya'nın tarafındayız" ya da "kuzey kore'nin anına koyayım, güney kore çoğ hojdur" falan de yahu, çıldırtmak mı istiyorsun bizi???!!!!