arkadaş daha genç simülasyonda daha tecrübesiz o benzin 1000+ dolmaya başlayınca gülmeye ve şakalar yapmaya başlayacaktır. biraz zaman ve biraz tecrübe ile üstesinden geleceksindir bu ve benzeri durumların.
simülasyona hoşgeldin genç arkadaşım.
Sık geçen başlıklar
cokdegisikbinikbulamadim 10
ekşi profilibarış manço 56, kemal sunal ise 55 yaşında öldü. yani henüz orta yaşta idiler ve ölümleri çok ani oldu. birçok eser daha verebilecek yaşta idiler.
her ne kadar şener şen ve cüneyt arkın’da en az barış manço ve kemal sunal kadar seviliyor olsa da, şener şen 79, cüneyt arkın ise 84 yaşında(ki en sevdiğim aktördür ve bence en iyi türk aktördür). yani ölümleri aynı etkiyi yapmaz. bu arada şener şen ve cüneyt abiye uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim.
vefatı kemal sunal ve barış manço etkisi yapacak kimse yok.
her ne kadar şener şen ve cüneyt arkın’da en az barış manço ve kemal sunal kadar seviliyor olsa da, şener şen 79, cüneyt arkın ise 84 yaşında(ki en sevdiğim aktördür ve bence en iyi türk aktördür). yani ölümleri aynı etkiyi yapmaz. bu arada şener şen ve cüneyt abiye uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim.
vefatı kemal sunal ve barış manço etkisi yapacak kimse yok.
bir sonraki bol sıfırlı kontratı yapacak takımın elinde patlayacaktır. bu mesaj burda dursun. 2-3 seneye görüşmek üzere.
edit : çocuk dediğiniz adam, haaland ve mbappe’den büyük.
edit : çocuk dediğiniz adam, haaland ve mbappe’den büyük.
artık 20’li yaşlarının başında olmayan kadındır.
nihat doğan ve tarih.
fıkra bu kadar. bitti, dağılın.
saçma sapan insanları gündeme getirip durmayın.
bir de paragraf paragraf türklerin tarihini açıklamış adam nihat doğan’ı ciddiye alarak.
fıkra bu kadar. bitti, dağılın.
saçma sapan insanları gündeme getirip durmayın.
bir de paragraf paragraf türklerin tarihini açıklamış adam nihat doğan’ı ciddiye alarak.
pembe götlü solcular var ya, hani türklüğü aşağılamayı ve atatürk’e hakaret etmeyi medeniyet ve batılılık sanan ve bu minvalde akp’nin zaman zaman kah koluna girip kah kucağına oturanlar bu zafer sadece akp’nin değil sizin de zaferiniz. dinciler ile birlikte ülkenin içinden geçtiniz.
edit : bazı gerizekalılar bütün solcuları kastettiğim sonucuna varıp, aptal aptal şeyler yazıyorlar. hayır gerizekalı, tüm solculardan bahsetse idim yalın bir şekilde solcular yazardım. az biraz zekası olan kimleri kastettiğimi anlardı. bu açıklama yeter mi yoksa yetmez ama evet mi ?
edit : bazı gerizekalılar bütün solcuları kastettiğim sonucuna varıp, aptal aptal şeyler yazıyorlar. hayır gerizekalı, tüm solculardan bahsetse idim yalın bir şekilde solcular yazardım. az biraz zekası olan kimleri kastettiğimi anlardı. bu açıklama yeter mi yoksa yetmez ama evet mi ?
yahu biz batının ahlaksız olduğu masalları ile büyüdük. o kadar ahlaksızlardı ki, onların ahlakını almaktan ölesiye korktuk.
anadolu’nun ise, adeta, dünyada temizliğin ve saflığın merkezi olduğu öğretileri ile büyümüştük.
sonra biz büyüdük, dünyayı gördük, sosyal medya çıktı. her şey tersine döndü.
şimdiden not: malesef bu tarz haberler azımsanmayacak kadar çok olduğu için, zannımca istisna sayamayız.
anadolu’nun ise, adeta, dünyada temizliğin ve saflığın merkezi olduğu öğretileri ile büyümüştük.
sonra biz büyüdük, dünyayı gördük, sosyal medya çıktı. her şey tersine döndü.
şimdiden not: malesef bu tarz haberler azımsanmayacak kadar çok olduğu için, zannımca istisna sayamayız.
ozgurlukcu, fularli ve entelektuel eksiciler tarafindan, nokia esprilerinin patlatilmasina sebep olacak tepkidir.
budut: yazarken sakalar, komiklikler gelmis bile.
budut: yazarken sakalar, komiklikler gelmis bile.
para her an, seks her gun, ask ihtiyac duyuldugunda onemlidir.