son yıllarda o eski kura cenabetliğimizin biraz geçtiğini düşünmekte olduğum için manu ve juventus'u çekmeyeceğimizi umuyorum.
edit : bu arada böyle seri başı olmayı siksinler. bu ne amk?!?!!?
Sık geçen başlıklar
bunalimlardertleryumusaklarsertler 14
ekşi profili(bkz: sevgilimin kendi tatil parasını bana kitlemesi) şeklinde düzeltilmesi gereken başlık.
şahsen bu saçmalık bana yapılsa hadi gidiyoruz diyip otele varınca sadece kendi odamın parasını öder, kıza yallah der gerisine karışmazdım.
şahsen bu saçmalık bana yapılsa hadi gidiyoruz diyip otele varınca sadece kendi odamın parasını öder, kıza yallah der gerisine karışmazdım.
son videosunda akp'li bir tiple otobanları ve götümüze giren yolları överek büyük bir hataya imza atmıştır.
yok zamanın fiyatı şuymuş yok tasarrufmuş diyip milletin cebinden çıkan paraları güzel bişeymiş gibi anlatmaya kalkmıştır.
böyle iki video daha koy bak bakalım o takipçiler seni nasıl bırakıyor.
yok zamanın fiyatı şuymuş yok tasarrufmuş diyip milletin cebinden çıkan paraları güzel bişeymiş gibi anlatmaya kalkmıştır.
böyle iki video daha koy bak bakalım o takipçiler seni nasıl bırakıyor.
islami değerlerine sahip çıkan muhteşem müslümanların yapacağı iştir. onlar cennete gidecek ama ben bira içtiğim için cehenneme gideceğim *
kılıçdaroğlu'nun ankara'yı, istanbul'u, adana'yı, antalya'yı alacağız dediğinde karşısında bilinçsizce gülüp sonra da çok formunuzdasınız demesi sonrası, kk'nın dediklerinin hepsinin gerçekleşip buket'in, halk arasında kısaca göt olma tabiriyle kullanılan duruma düşmesi kariyerinin zirvesidir.
kılıçdaroğlu ile doğru bulmuyorum programına en net rakip programın adı.
balık resmi paylaşıp göç yılları yazan ve canım büyük dedem diye bitiren insan, çok yaşa emi deminden beri gülüyorum amk.
edit1 : malum hayvanın türü semendermiş. cahilliğin gözü kör olsun. bilgilendiren arkadaşa teşekkürler.
edit2 : bazi yazar arkadaslar semender degil tiktaalik isimli bir hayvan oldugunu soyluyor. artik google layip bakin hangisi dogru. ben baktim ogrendim ama maksat insalar arastirmaci olsun.
edit1 : malum hayvanın türü semendermiş. cahilliğin gözü kör olsun. bilgilendiren arkadaşa teşekkürler.
edit2 : bazi yazar arkadaslar semender degil tiktaalik isimli bir hayvan oldugunu soyluyor. artik google layip bakin hangisi dogru. ben baktim ogrendim ama maksat insalar arastirmaci olsun.
“hic de yakisikli degilim” isimli mal yazarin yalan soylemesinden baska bir sey degildir.
https://mobile.twitter.com/…tus/1009111159755231232
edit : az sonra karakteri geregi yazisini silecek baslik basa kalacak.
serefsizligi yakindan gormek icin : https://eksiup.com/76f1ca68c53
https://mobile.twitter.com/…tus/1009111159755231232
edit : az sonra karakteri geregi yazisini silecek baslik basa kalacak.
serefsizligi yakindan gormek icin : https://eksiup.com/76f1ca68c53
şu lafı diyemedikten sonraki insani tepkisi ve gülümsemesini ülkeye yayabilseydi hayat çok daha farklı olacaktı anca bunlar yerine biz kendisinin hep nefret söylemleri ve bağıran hallerini gördük.
tanım : insanlık hali.
tanım : insanlık hali.
flamingolar, uzun ve ince bacaklara, yine uzun, eğri bir boyuna ve rosa rengi tüylere sahiptir. belirgin özelliklerinden biri kıvrık bir gagasının olması ve bunun üst kısmıyla daldırıp da yiyecekleri su ya da çamurdan çıkarırken filtre vazifesi görmesidir. tüylerindeki kırmızı renk tonları, yedikleri yiyeceklerin içerdiği karotin miktarına göre değişir. esaret altındaki genç kuşlar, çok az karotin içerikli besinler aldığından beyaz tüylere sahiptirler.
patron rusya'ya yurumek nerden cikti? boyle salak bir hamle raki sofrasinda rusya'yi alirsin alamazsin gibi bir inat yuzunden mi yapildi?
(bkz: akp döneminde gerçekleşmiştir) diye birşey olacak diye çok korkuyorum sözlük.
eğitim sistemimizde ilkokul 4 de bunu soruyorsak biz neden hala marsa gidemedik sorunun cevabını biri bana versin. sonraki senelerde mi acaba çok terse bir olay gelişiyor?
tanım : kesinlikle ilkokul 4 sorusu değildir. öss'de (şu anki adı ne bilmiyorum) sorsan uygundur.
tanım : kesinlikle ilkokul 4 sorusu değildir. öss'de (şu anki adı ne bilmiyorum) sorsan uygundur.