Sık geçen başlıklar

aglamaktanyosuntutankiz 3

ekşi profili
bir de bunlardan sevgili adayı olmaya çalışanı vardır ki tadından yenmez.
sevgili olmadığından aşkım,balım diyemez.arkadaş gibi hissetmediğinden günaydın,nbr? diyemez.bu yüzden her sabah türlü günaydın şekilleri dener,senden hoşlandığı bellidir yoksa niye her sabah mesaj atsın.ama bir arafta kalmışlığı da vardır ve bu günaydın mesajları bir nevi nabız ölçmedir.
çok tatlıdır,gününü aydınlatır,yüzünü gülümsetir.akla düşer,kafayı kurcalar,acaba mı dedirtir.
bu aralar içimde kelebekler uçuşturur.keşke hiç açılmasa biz böyle iyiyiz dedirtir.
genelde geceleri oluşur nedense kahrolası duygu.
bir şeyler düşünüp gözlerin dolduğu anlarda "geçecek" diyen sıcacık bir ses ve sana sarılan kollar istersin.
öyle ağlamak istersinki omuzları ıslansın o seni daha sıkı sarsın..öyle illa eş illa sevgili olmasına falan gerek yok...zayıf görünmeyi sevmeyen ben ne kadar güçsüz ne kadar yorgun olduğumu görecek diye kasmadan kendimi bırakayım o anda...unuttuğum güvende hissetme duygusunun ne olduğunu hatırlayayım tekrar...
öyle bir duygudur bu bir anda gelir ve gider.sonra kimseye güvenmediğini hatırlar ve olması gerekene güçlüyüm pozlarına geri dönüverirsin.bir sonraki sarılma ihtiyacı sizi esir alana dek.