Sık geçen başlıklar
bundan belki 7-8 sene önceydi. kadıköy'deki salı pazarını fenerbahçe'nin şampiyonlar ligi maçları olduğunda sorun yaratıyor diye kaldırıp başka bi yere taşıdılar. o günden beri fenerbahçe hiç şampiyonlar ligine katılamadı esnaf yerinden edildiğiyle vatandaş kolayca gidip gezdiği pazarından mahrum olduğuyla kaldı.

işte öyle.

fenerlilerin şampiyonlar ligiyle ilgili konuşması gereken tek konu budur.

leipzig maçını biz konuşuruz siz kendinizi yormayın.