Sık geçen başlıklar
hakkında şu paylaşımı okuduktan sonra kahkahaya boğulduğum beşiktaş kalecisi.

+ maçtan sonra tolga gözyaşlarını tutamadı.

efsanevi yorum ise sonrasında

- onu da mı tutatamamış aq kalecisi.

edit: siyahbeyaz
poposunu sıcak koltuğundan kaldırmayan tuğgeneraller tarafından oraya çıkılacak emri verilmesine rağmen askerlerinin zaiyata uğrayacağını belirten subayların akabinde tutuklanmasıdır.

"oraya çıkılacak" talimatını başka ağababalarından da almışsa artık. ne kadar ölüm o kadar oy şiarı ile yürüyen bir güruh var ne de olsa.

(bkz: ankara saldırısı sonrası oylarımız yükseliyor)

verilecek herhangi bir zaiyattan sonra sıcak koltuklarından popolarını kaldırıp vatan sağolsun yüzsüzlüğünü gösterip aynı koltuklarına yine oturacaklardı da peki bunca askerin hesabını kim verecekti ?

gerektiğinde birilerinin çıkarı için adam harcamayı (bkz: yarbay mehmet alkan) çok iyi bilirsiniz siz.