örkek dediğin gadın gısmıyla tartışmaz. gadın dediğin örkekle öyle gonuşamaz. hıaaa gingonk!!!
siktimin cinsiyetçi maymunu seni. defol adadan!
Sık geçen başlıklar
yamuk prenses ve 7 cuceler 4
ekşi profiliuşak öndeyken burada "aşigolar götten saplar" diye bkz veren biri vardı. şimdi baktım da silmiş.
her neyse o puşt okuyorsa bu entryi ona bir şeyler söylemek istiyorum; fenerbahçe adamın...
her neyse o puşt okuyorsa bu entryi ona bir şeyler söylemek istiyorum; fenerbahçe adamın...
artık bu onlarca yılın artığı, birbirinin aynısı, aynı konular üzerinde dönen, aynı sorunları yaratıp aynı sorunlarla cebelleşen, kısacası geri zekalı siyasi partilerin egemenliğine son vermenin zamanı gelmedi mi?
halen aleviyim diye chp'ye mi oy vereceksiniz?
halen sünniyim diye akp'ye mi oy vereceksiniz?
halen türküm diye mhp'ye, kürdüm diye hdp'ye mi oy vereceksiniz?
tüm türkiye'yi barış çatısı altında yaşatacak, herkese eşit mesafede konuşlanmış, özgürlüğe ve demokrasiye inanan, ilerici bir parti yok mu türkiye'de?
var!
ldp tüm bu dedelerimizden miras karmaşayı, çirkinliği bir tarafa atıp, barış içinde özgürce yaşayacağımız bir düzenin inşasını başlatabilir.
önümüzde kocaman bir 4 yıl var. eğer inanırsak, en önemlisi istersek kaderimizi değiştirebiliriz.
halen aleviyim diye chp'ye mi oy vereceksiniz?
halen sünniyim diye akp'ye mi oy vereceksiniz?
halen türküm diye mhp'ye, kürdüm diye hdp'ye mi oy vereceksiniz?
tüm türkiye'yi barış çatısı altında yaşatacak, herkese eşit mesafede konuşlanmış, özgürlüğe ve demokrasiye inanan, ilerici bir parti yok mu türkiye'de?
var!
ldp tüm bu dedelerimizden miras karmaşayı, çirkinliği bir tarafa atıp, barış içinde özgürce yaşayacağımız bir düzenin inşasını başlatabilir.
önümüzde kocaman bir 4 yıl var. eğer inanırsak, en önemlisi istersek kaderimizi değiştirebiliriz.
dk.84
galatasaray bitti demeden bitmez.
galatasaray bitti demeden bitmez.