kadıköy değil. kadıköy'de o saatte kimse tek gezmesin hatta.
ev barlar sokağına paralel sokaktaysa belki, o da şüpheli ama.
Sık geçen başlıklar
lebensabschnittpartner 6
ekşi profili
abidin ünal'ın ifadesini
"bundan sonra akın öztürk bana hiçbir şekilde dönüş yapmadı"
cümlesi ile kesmemek lazım.
"yapmaya teşebbüs etmiş olmuş ise de, telefon bende olmadığından bana dönmeye teşebbüs edip etmediğini bilemiyorum"
diye devam ediyor o ifade.
akın öztürk'ün suçlu olup olmadığı hakkında bir şey söylemiyor. yalnız nedense tüm komutanlar ankara'da ne olup bittiğini anlamak için akın öztürk'e koşmuşlar, hiç birbirlerine sormamışlar ne oluyor diye.
ilginç olan şey, akın öztürk'ten bağımsız olarak, koskoca hava kuvvetleri komutanının "telefonum yanımda değildi, aradıysa da haberim yok" diye bir mazereti var. bu ne lan?
akın öztürk ne kadar suçludur bilmiyoruz, ama şu şekilde ifade veren adamların hiçbir şeyden değilse "beceriksizlik" sebebiyle ordudan uzaklaştırılmaları lazım.
"bundan sonra akın öztürk bana hiçbir şekilde dönüş yapmadı"
cümlesi ile kesmemek lazım.
"yapmaya teşebbüs etmiş olmuş ise de, telefon bende olmadığından bana dönmeye teşebbüs edip etmediğini bilemiyorum"
diye devam ediyor o ifade.
akın öztürk'ün suçlu olup olmadığı hakkında bir şey söylemiyor. yalnız nedense tüm komutanlar ankara'da ne olup bittiğini anlamak için akın öztürk'e koşmuşlar, hiç birbirlerine sormamışlar ne oluyor diye.
ilginç olan şey, akın öztürk'ten bağımsız olarak, koskoca hava kuvvetleri komutanının "telefonum yanımda değildi, aradıysa da haberim yok" diye bir mazereti var. bu ne lan?
akın öztürk ne kadar suçludur bilmiyoruz, ama şu şekilde ifade veren adamların hiçbir şeyden değilse "beceriksizlik" sebebiyle ordudan uzaklaştırılmaları lazım.
30 yaş altında metal dinleyen var mı ki?
13:27'de yazılmış yazı.
kendisi de gitmemiş.
kendisi de gitmemiş.
aynı işi türkiye'de başka bir yerde yapamamak.
diyelim gittim antalya'ya, ne yaparım diye düşünüyorum, yok bir şey bana göre.
diyelim gittim antalya'ya, ne yaparım diye düşünüyorum, yok bir şey bana göre.
hesaba gerek yok, konda kendisi yapmış zaten:
ilkokul mezunu: 50% akp, 19% chp
ortaokul mezunu: 43% akp, 17% chp
lise mezunu: 36% akp, 30% chp
üniversite mezunu: 29% akp, 35% chp
master/doktora mezunu: 12% akp, 55% chp
konda'nın kendi yorumu:
"eğitim seviyesi arttıkça ak parti’ye oy verenler azalırken, chp’ye ve kısmen mhp’ye oy verenler artıyor."
akp'nin bakanının yorumu:
"eğitim seviyesi arttıkça akp oyları azalıyor."
trollsün eyvallah da, hem rakamlar ortadayken hem de adamın gol diyorken ayıp oluyor biraz.
ilkokul mezunu: 50% akp, 19% chp
ortaokul mezunu: 43% akp, 17% chp
lise mezunu: 36% akp, 30% chp
üniversite mezunu: 29% akp, 35% chp
master/doktora mezunu: 12% akp, 55% chp
konda'nın kendi yorumu:
"eğitim seviyesi arttıkça ak parti’ye oy verenler azalırken, chp’ye ve kısmen mhp’ye oy verenler artıyor."
akp'nin bakanının yorumu:
"eğitim seviyesi arttıkça akp oyları azalıyor."
trollsün eyvallah da, hem rakamlar ortadayken hem de adamın gol diyorken ayıp oluyor biraz.