"noolmuş?" repliğini duyduğum an tüylerimi diken diken eden teaserı cuma akşamı çok güzel gelen film. mekanın cennet olsun be erdal tosun...
Sık geçen başlıklar
muhafazakar sosyal demokrat 4
ekşi profilirtük'ün senaryoyu beğenmemesi üzerine ceza vermesi durumu. yakında bizce şunlar evlenmeliydi, holdingi bu yönetmeli ve aşiretin başına şu geçmeli şeklinde cezalar da gelebilir.
beğendiği kadınların onu beğenmedikleri, onu beğenen kadınları da onun beğenmediği erkek.
cumartesi öğleden sonrası ve pazar tüm gün. geçmiyor vakit bir başına. biri olsa dünya kadar plan yaparsın: kahvaltıya gidelim, sahilde yürüyüş yapalım, bir dostu ziyaret edelim, sizinkilere merhaba deyip bizimkilere geçelim, akşam film seyredelim, sevişelim (neamiş? ağzından mı öpecekmişim yok artık), sabah yatakta goygoy yapalım, öğleden sonra yine bulunur bir şeyler vs. böyle uzar gider. şimdi bunları tek başına da yapıyorsun. yatakta goygoy kısmı korkutuyor ama beni, bir başıma yapmaktan kaçınıyorum; ama bazen anlatacak çok güzel şeyler geliyor aklıma. dün gece mesela kendi kendime 45 dakika sohbet etmişim. baya da eğlendim. yanımda sevdiğim kadın da olsaydı baya eğlenirdi bence o da. en fenası da sevdiğim kadın deyince aklına bir isim bile gelmemesi insanın. neyse yeni hafta başlıyor nasılsa yarın. belki haftasonuna kadar biri çıkar karşıma.
edit: bir virgül eksikmiş. eklendi.
edit: bir virgül eksikmiş. eklendi.