öncelikle şunu söylemeliyim ki ben kendi bakış açıma göre
yakışıklı bir erkek değilim. benim yakışıklılık algım fiziksel anlamda herhangi bir kusuru olmayan ve
simetrik yüz hatlarına sahip, dişinden kaşına, saçından dudağına kadar başkalarından ayrışacak kadar farklı ve
çekici olan kişi demektir. bu bakımdan baktığımda türkiyede aklıma gelen ilk isim
burak özçivitdir. kendisi benim algıma göre yakışıklıdır.
bu açıklamayı yaptıktan sonra tekrar başa dönerek kendimi yakışıklı bulmadığımı belirterek şunu söyleyebilirim ki bu halimle bile az çok talep gören bir insanım. yani pek çok kadına sevgilim olmadığını söylediğimde şaşırıyor. insanların büyük çoğunluğu ikili ilişkileri
salt fiziksel özellikler üzerinden değerlendiriyor. güzel kadın, yakışıklı erkek nasıl sevgilisi olmaz şeklinde düşünüyorlar. kendi adıma buna şöyle bir cevap verebilirim; her insan salt fiziksel
cazibeden etkilenip ilişkiye başlamaz. başlasa dahi o ilişki kendisini
nitelik anlamında geliştirmedikçe kısa süreli olmaya mahkumdur.
ben karşımdaki insanın güzelliğinden etkilenebilirim ama o kişi
karakteri ve
kültürü ile güzelliğinin altını dolduramamış ise sadece güzel olduğu için onunla birlikte olmak istemem. tam tersi durumda ise mesela çok güzel bulmadığım ama
soyut anlamda pek çok güzelliği içerisinde barındıran bir kadına kısa sürede bağlanabilirim. dolayısı ile fiziksel olarak talep görüyor olmak kişiyi her zaman bir ilişki yaşayabilecek kadar şanslı yapmıyor. tabi bunda yukarda bahsettiğim kriterler belirleyici oluyor. yoksa az çok talep gören kadın-erkek bir şekilde seçici davranmadıktan sonra pek boş kalmaz. ama burda bahsi geçen
sevgili kavramının bu durumla çok ilişkili olduğunu da düşünmüyorum.