Sık geçen başlıklar

bendis benim 2

ekşi profili
bu avukatlık değil çünkü o sorunun veya verilecek en kötü cevabın dahi hükme tesir etmeyeceğini bilmeyen avukat olamaz zaten. bu tek kelime ile tribüne oynayan bir avukatçığın esnafça hareketidir sadece. o nedenle savunma hakkıymış yok mesleğiymiş geçiniz bunları.mesleğimizi gayet de insanlığımızı bırakmadan yapabiliriz. usul hatası bulursun, delil üstüne gidersin vs ama böyle aileyi tahrik edici sorularla ve aile ile duruşmada polemiğe giren birine avukat bile denilmez. aksine bu tarz soru ve davranışlar kamu vicdanını daha çok zedelediği için müvekkilleri aleyhine iş yapıyor, bırakın devam etsin.