Sık geçen başlıklar

gülsün doygun 2

ekşi'de gör
bu avukatlık değil çünkü o sorunun veya verilecek en kötü cevabın dahi hükme tesir etmeyeceğini bilmeyen avukat olamaz zaten. bu tek kelime ile tribüne oynayan bir avukatçığın esnafça hareketidir sadece. o nedenle savunma hakkıymış yok mesleğiymiş geçiniz bunları.mesleğimizi gayet de insanlığımızı bırakmadan yapabiliriz. usul hatası bulursun, delil üstüne gidersin vs ama böyle aileyi tahrik edici sorularla ve aile ile duruşmada polemiğe giren birine avukat bile denilmez. aksine bu tarz soru ve davranışlar kamu vicdanını daha çok zedelediği için müvekkilleri aleyhine iş yapıyor, bırakın devam etsin.
istanbulda gerçekleşen toplu tecavüz skandalındaki sanıkların avukatı. her bireyin savunulmaya hakkı vardır fakat bir avukatın böylesine acı bir olayda 13 yaşındaki kız çocuğunun annesine, etek boyunu kısaltmaması için ve daha usturuplu davranması için okuldaki hocaları tarafından uyarılıp uyarılmadığını sordu. mahkeme başkanı tarafından soru uygun bulunmadığı sebebiyle sorunun yöneltilmesi kabul edilmedi. duruşmaya ara verildiği sırada avukat gülsün doygun ile çocuğun annesi arasında tartışma çıktı. anneye bağırarak "kadın olup çocuğuna sahip çıksaydın, bu çocukların başı yanmazdı" sözlerini sarfetti. böyle bir olayda bir kadının hatta bir annenin bu şekilde savunma yapmasını aklım almıyor.