maçı izlemedim. maçın özetini izledim. son 30 saniye... hakem kararları doğru. 11 saniye kalmış. 3 sayı öndesin. adam penetre edecek. 3lük denemiyor. sen adamı faul ile durdurmaya çalışıyorsun. neden? bırak gitsin faul yapılacaksa pota altındaki adam yapar zaten. gitsin atsın turnikesini. top sende olacak kalacak 8 saniye. faul yapacaklar. süre yine geçecek. bu kimse kusura bakmasın ama aptallıktır. guduric'i severim ama bu yaptığı hareket net bir şekilde aptallıktır.
Sık geçen başlıklar
dozb 7
ekşi profilixiaomi redmi note 8 pro. bu fiyata bu performans insan hayret ediyor. kamerası, ekranı, hızı. tavsiyedir.
furkanın yan hesaplarını bize gösteren başlıktır. tek hesap neyine yetmiyor ki acaba?
eşimle ilk buluşmamızda seviştik. yani; genellemelerinizi sikeyim afedersin.
kodumun isviçre'sinde arapça konuşuyorlar da biz mi bilmiyoruz diyerek karşı görüş bildirdiğim önerme. hintçe desen bile inanrıım da arapça yemez haber edeyim.
edit: keyser soze nickli suserin uyarısıyla imla.
edit: keyser soze nickli suserin uyarısıyla imla.