Sık geçen başlıklar

stevekafasi 2

ekşi profili
subay orduevinde yaptım ben askerliğimi.. her gün görüyordum, konuşuyordum, tanışıyordum. resepsiyon görevlisiydim.

belirtmek isterim, rütbe arttıkça ego azalıyor..