Sık geçen başlıklar

matapara 1

ekşi profili
şuanda %35 vergi diliminde olan birisi maaşının yarısını vergiye ödüyor evet yarısını.bu sistem umarım bir gün değişir. sözde muhalefet partileri şu konuya bir el atsa da gündeme getirse. aldığımız 3 kuruş yine kısa sürede kuş olacak, sene sonu yine bitiklere döneceğiz. koca koca firmalar sinek kadar vergi ödeyip kamyon kadar para kazanıyor, iş bordrolulara gelince saplayın geçin. ne güzel cumhuriyet..