fikret kızılok-zaman zaman. iki tane var o yüzden epey güzel sanırım.
Sık geçen başlıklar
sairbey 6
ekşi profiliböyle bir olay varsa fenerbahçe direkt olarak turu geçmiş mi sayılacak yoksa beşiktaş lokomotiv moskova'nın yerine kuraya mı katılacak merak ettim.
bir fenerbahçeli olarak söylüyorum bu şike iddiası gerçekse ve kanıtlanırsa umarım fenerbahçe'nin direkt olarak turu geçmesiyle değil de beşiktaş'ın gruptan çıkmasıyla sonuçlanır, tabii işler çok karışacağı için uefa'nın buna yanaşacağını çok sanmıyorum. kuralara birinci olarak lokomotiv'in değil sporting'in, sporting'in yerine de beşiktaş'ın katılması gerektiği için tüm kuraların baştan çekilmesi gerekir. beşiktaş lokomotiv moskova yerine gruptan çıkmış sayılsın fenerbahçe'yle eşleşsin gibi bir durum da mümkün değil çünkü aynı ülke takımları da son 32'de eşleşemiyor avrupa ligi'nde. kısacası gerçekten karışık iş.
şahsi kanaatimce türkiye'deki en ufak kıvılcıma "zero tolerance for match fixing" diye yaklaşan uefa, bu olaya "zero importance of match fixing" diyerek yaklaşacaktır.
bir fenerbahçeli olarak söylüyorum bu şike iddiası gerçekse ve kanıtlanırsa umarım fenerbahçe'nin direkt olarak turu geçmesiyle değil de beşiktaş'ın gruptan çıkmasıyla sonuçlanır, tabii işler çok karışacağı için uefa'nın buna yanaşacağını çok sanmıyorum. kuralara birinci olarak lokomotiv'in değil sporting'in, sporting'in yerine de beşiktaş'ın katılması gerektiği için tüm kuraların baştan çekilmesi gerekir. beşiktaş lokomotiv moskova yerine gruptan çıkmış sayılsın fenerbahçe'yle eşleşsin gibi bir durum da mümkün değil çünkü aynı ülke takımları da son 32'de eşleşemiyor avrupa ligi'nde. kısacası gerçekten karışık iş.
şahsi kanaatimce türkiye'deki en ufak kıvılcıma "zero tolerance for match fixing" diye yaklaşan uefa, bu olaya "zero importance of match fixing" diyerek yaklaşacaktır.
keşke michael phelps de karşılığında derya büyükuncu'ya yüzme dersi verseymiş.
biz de galatasaray niye transfere para ayırmıyor acaba diyorduk.
meğer adamlar tüm parayı hakeme gömmüş amk.
meğer adamlar tüm parayı hakeme gömmüş amk.
kesinlikle katıldığım önerme, %37 bekliyorduk biz de.