Sık geçen başlıklar

zaqazaqa 2

ekşi profili
uzunca yazmayacağım.

öncelikle nerde ne kadar kendini köylü kurnazı sanan esnaf varsa tüm değer verdiklerini sikeyim.

efendi gibi diyorum ki banka kartıyla aldığım için fiyatı yükseltemezsiniz diyorum aldığım cevap " banka benden gomüsyon alıyor " yani dedim bunu müşteriye yansıtamazsınız diyorum tamam o zaman sana satmıyom " diyor. neyse tartışmanın tamamını yazıp baymayayım sizi.

artık e-devletten haksız fiyat artışı şikayet biriminden şikayette bulunuyorum , tavsiye ederim.

edit : sayın bakkal ve bakkaliyeler mesaj kutumun içinden geçtiniz , teşekkürler.

yasal olmayan bir uygulamayı kar / zarar vs. diyerek meşrulaştıramazsınız.

ünlü düşünür gergerlioğlu nunda dediği gibi ; " ben sizin hakkınızı savunuyorum neyi alkışlıyorsunuz ? "