uzunca yazmayacağım.
öncelikle nerde ne kadar kendini köylü kurnazı sanan esnaf varsa tüm değer verdiklerini sikeyim.
efendi gibi diyorum ki banka kartıyla aldığım için fiyatı yükseltemezsiniz diyorum aldığım cevap " banka benden gomüsyon alıyor " yani dedim bunu müşteriye yansıtamazsınız diyorum tamam o zaman sana satmıyom " diyor. neyse tartışmanın tamamını yazıp baymayayım sizi.
artık e-devletten haksız fiyat artışı şikayet biriminden şikayette bulunuyorum , tavsiye ederim.
edit : sayın bakkal ve bakkaliyeler mesaj kutumun içinden geçtiniz , teşekkürler.
yasal olmayan bir uygulamayı kar / zarar vs. diyerek meşrulaştıramazsınız.
ünlü düşünür gergerlioğlu nunda dediği gibi ; " ben sizin hakkınızı savunuyorum neyi alkışlıyorsunuz ? "
24.11.2023 · 16. sıra
zaqazaqa
23.11.2023 00:17 ~ 12:52