Sık geçen başlıklar

sigara alırken kredi kartına komisyon alan esnaf 1

ekşi'de gör
uzunca yazmayacağım.

öncelikle nerde ne kadar kendini köylü kurnazı sanan esnaf varsa tüm değer verdiklerini sikeyim.

efendi gibi diyorum ki banka kartıyla aldığım için fiyatı yükseltemezsiniz diyorum aldığım cevap " banka benden gomüsyon alıyor " yani dedim bunu müşteriye yansıtamazsınız diyorum tamam o zaman sana satmıyom " diyor. neyse tartışmanın tamamını yazıp baymayayım sizi.

artık e-devletten haksız fiyat artışı şikayet biriminden şikayette bulunuyorum , tavsiye ederim.

edit : sayın bakkal ve bakkaliyeler mesaj kutumun içinden geçtiniz , teşekkürler.

yasal olmayan bir uygulamayı kar / zarar vs. diyerek meşrulaştıramazsınız.

ünlü düşünür gergerlioğlu nunda dediği gibi ; " ben sizin hakkınızı savunuyorum neyi alkışlıyorsunuz ? "