Sık geçen başlıklar

detayci sapik 2

ekşi profili
bunu ekşisözlüğe değil, eşine sor.

kendisi sorun değil derse, aldatmak olmaz. kendisi için sorunsa ve sen buna rağmen buluşuyorsan; ya da hiç haber vermeden buluşuyorsan sanırım cevabı biliyorsun.

hızlı edit: başlık başa
edit 2: başlığı açan arkadaş bir şeyler deniyor; tekrar canlandırmış girdisini :)
subjektif yorumlarla gastronomi tartışması yürütülmez, "ben sevmedim, benim damak tadıma göre değil" le olmaz o iş.

ilk olarak türk kahvesi gayet yurtdışında da biliniyor. genelde deneyenler seviyor. fakat yaygın bir tüketimi yok. yaygın tüketimi daha çok yahudi restaurantlarında, onların menüsünde, kendi kahveleri olarak gerçekleşiyor.

lezzetine gelince üç problem var türk kahvesinde:
1) genelde pişirmesini bilmedikleri için kahveyi kaynatıyorlar, yani kahve yanıyor; ki en büyük hatadır kahve pişirmede.
2) suyla teması uzun olduğu için içindeki kafein oranı çok yüksek.
3) türkiyede kullanılan kahve çekirdekleri çok kalitesiz.