Sık geçen başlıklar
ikimizin ailesi de muhafazakar ve torun yapın biz bakarızcılar.
ama ben onların yetiştirme şeklinde güvenmediğim için hiç çağırmadım bile.
bebek bişeye inat edince köpek geliyor diye korkutmak nedir? en küçük detaylar bunlar.