Sık geçen başlıklar
insanlar ülkede sevinmek için çok az sebep buluyor, bırakın sevinsinler dağa, taşa, twitter'a her yere yazsınlar nolacak. bir çoğu yıllarca emek veriyor, en güzel yıllarını harcıyor ona ulaşabilmek için. haklarıdır karışmayın!